9 Nisan 2014 Çarşamba

Herobrine Hikayesi

Bölüm 1:
Steve Her Zamanki Gibi Köyde İş Yapıyordu.Herkes Gibi Geçinip Gidiyordu.En İyi Dostuyla
Birlikte.Alex İle Çalışıyordu.Kazançları Fazlaydı.Zengindiler.Herşey Sıradandı.Taa ki Yaz
Ayına Kadar.Yaz Ayında Gök Gürleyip Şimşek Çakıp Yağmur Yağıyordu.Birde Bazı Köylüler
Evlerinde Ölü Bulunuyordu.
Steve:-Yeter Artık.Bunları Kim Yapıyor!?!
Alex:-Kitaplardan Araştıralım
Bunun Üzerine Kitaplardan Araştırmaya Başlıyorlar.Ve Şunu Buluyorlar:
''Eğer Yaz Ayında Köyünüzde Gök Gürleyip,Şimşek Çakıp,Yağmur Yağıyorsa ve Evlerde
Köylüler Ölü Bulunuyorsa O Yer Artık Lanetlidir.Beyaz Gözlü İnsan Görürseniz O Herobrinedir''
Bunun Üzerine Hemen Yola Koyulurlar.

Bölüm 2:

Steve ve Alex in Karnı Çok Açtır.Yemek Bulmaya Giderken Yolda Gözü Beyaz İneklere Rastlarlar.Kesmezler
Çünkü Gözü Beyaz İnekleri Öldürünce Lav Çıkıyordu.
Steve:-Çok Açım.
Alex:-İyi Ben Yemek Bulayım
Alex Gider Ama Bir Daha Dönmez.Bunun Üzerine Steve Çok Zorda Olsa Yemek Bulur Ve Yer.
Kendine Güzel Bir Ev Yapar.O Anda Alex Üstü Başı Yırtık Halde Gelir.
Alex:-Herobrine Bana İşkence Yaptı''Dedi.
Steve:-Ne!
Alex:-Evet Bana İşkence Yaptı
Steve Ona Yemek Verir Ve Yaralarına Pansuman Yapar.Daha Sonra Koyun Bulup Yatak Yaparlar
Hemen Uyurlar.Uyandıklarında ise...

Bölüm 3:
Steve Korkudan Ne Yapacağını Bilemedi.Gördüğü Şey Herobrine idi.Alex İse Yok Olmuştu.
Herobrine:Muahahahaha.Sana Tuzak Kurdum.O Alex Değil Bendim.Alex İse Öldü.Mezarı
Evinin Önünde.
Steve Öfkeden Kılıcını Herobrineye Saplayacaktı Ki Herobrine Yok Oldu.Steve Çok Üzülüyordu
Alex in Mezarına Baktı.Oraya Çiçek Dikti Ve Taşa''Kahraman Alex''Yazmıştı.Steve Çok Yorgun-
du.Uyumaya Gidecekti Ki Kapıda Biri Vardı.Steve Onu Eve Aldı.
Steve:-Sen Kimsin?
Adam:-Adım Mark.Herobrine Peşimde.Bana Yardım Etmelisin!
Steve:-Mark.Sakin Ol.Sana Yardım Edecem.Heronrine En İyi Dostumu Öldürdü.
Mark:-Çok Sağol
O Günden Sonra Steve Mark İle Yaşamaya Başlar

Bölüm 4:
Steve ve Mark Çok İyi Anlaşıyorlardı.Hatta Kardeş Gibi Olmuşlardı.Mark Madencilikte Çok
İyiydi.Çok Fazla Elmasları Olmuştu.Çok Zengin Olmuşlardı.Artık Elmas Kılıç Yapıp Kılıçlara Ench Bastılar.
Bir Gün Yolda Gezinirlerken Yerlerde Cam Buldular.Camlar Bir Yere Gidiyordu.Takip Etmeye
Karar Verdiler.Yolun Sonunda Herobrinenin Malikanesine Vardılar.İçerde 20 Tane Zombi,
10 Tane İskelet,15 Tane Creeper,5Tane Enderman,10 Tane de Spider Vardı.Onları Öldürünce
Herobrine Çıkageldi.
Herobrine:-Hmmmm.Çok İyi.Buraya Kadar Geldiniz.Ama İçimizden Biri Gebericek.Kim Bilir.
Belki Ben Geberirim.Belki Siz.
Ve Savaş Başlamıştı.Herobrine Işınlanıp Yok Oluyor Bazen Arkalarında Spawnlanıyordu.
Steve nin Kılıcı İsabet Ettirdi.Herobrine Acı İle Bağırdı.Bu Sırada Mark Ve Steve Herobrine
ye Kılıçlarını Sapladılar Ve Herobrine Öldü.Artık Lanet Yok Olmuştu.Herşey Eski Haline
Döndü.Lanet Uzun Bir Süre Dönmeyecekti.En Azından Şimdilik
----Son -----



Alıntıdır 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder